Długopisy jako gadżet reklamowy

długopisy reklamowe z własnym nadrukiem

Nie zawsze nowoczesne, skomplikowane kampanie marketingowe są najbardziej skuteczne. Kiedy każda firma chce być oryginalna i się wyróżnić, to z czasem efekt może być odwrotny od zamierzonego. Szczególnie w przypadku firm małych i/lub o zasięgu lokalnym lepiej jest postawić na sprawdzone metody promocji przedsiębiorstwa, które jednak będą bardzo efektywne.

Praktyczne i ładne długopisy

 długopisy reklamowe z własnym nadrukiemPopularne są krówki reklamowe, kubki, torby bawełniane, czy przypinki. Jednak najkorzystniejszą opcją będą dobre długopisy reklamowe z własnym nadrukiem. Dlaczego właśnie one? W końcu każdy codziennie chociaż raz używa długopisu. Trzeba wypełnić ankietę, wniosek urlopowy, podpisać się na umowie, czy rozwiązać krzyżówkę. Jest to zatem rzecz bardzo przydatna. Do tego długopisy są lekkie i nie zajmują dużo miejsca. Z jednej strony to dobrze dla firmy, bo transport gadżetów np. na targi nie stanowi problemu, a gadżety nie będą też zajmować miejsca na stoisku. Z drugiej strony to dobre drobiazgi dla klientów, bo mogą je wrzucić do torby, a np. z kubkami byłby problem. Do wyboru są różne rodzaje długopisów. Najtańsze są te plastikowe. Często mają różne kolory, zwykle mają prosty korpus i nasadkę na końcówkę. Droższe będą długopisy metalowe. Mają one zwykle biały kolor z kolorową nasadką i miękkim ,,obiciem”, dzięki któremu nie wyślizgują się z rąk.

 długopisy reklamowe z własnym nadrukiemTakie długopisy mają bardziej opływowy kształt, są bardziej eleganckie, często są włączane na wcisk. Nowością są ekologiczne długopisy papierowe. W środku znajduje się wkład z tuszem, a obudowa jest ze sztywnej tekturki. To opcja dla firm, które dbają o ekologię i szukają gadżetów, które można poddać recyklingowi. Jak można spersonalizować długopis? Napis lub logo zwykle umieszcza się na korpusie długopisu, rzadziej na zakrętce. Pole do zadruku nie jest tu duże, więc najważniejsze to umieścić nazwę firmy. Można pokusić się o zadruk dwustronny, wtedy zmieści się więcej tekstu. Warto też zadbać o odpowiedni kolor długopisu. Barwa może nawiązywać do logo firmy lub do branży w jakiej działa, na przykład zielone długopisy dla firmy ogrodniczej, czy niebieskie dla banku. Długopisy reklamowe nie kosztują wiele, a stanowią sprawdzoną formę reklamy, która sprawdzi się u każdej firmy.

Nawet tysiąc długopisów można zamówić za kilkadziesiąt złotych. Szeroki wybór materiałów, wzorów i kolorów sprawia, że popularność długopisów reklamowych na pewno nie spadnie. Warto zaznaczyć, że zamówić gadżety można stacjonarnie, jak i przez internet z dostawą kurierską do siedziby firmy.

Więcej na https://przypinkionline.pl/