Promocja, reklama i marketing: rodzaje agencji

Odpowiednie promowanie firmy i jej produktów i usług, właściwe zarządzanie przedsiębiorstwem i produkcją, nieustanny rozwój, dobra komunikacja wewnętrzna i z klientami, promocje, reklamy, działania marketingowe, prowadzenie stron firmowych… Lista rzeczy mających bardzo duży wpływ na sukces firmy wydaje się nie kończyć. Niegdyś przedsiębiorcy w tym wszystkim zdani byli jedynie na siebie samych, własną wiedzę, umiejętności i możliwości. Wraz ze wzrostem konkurencji w każdej gałęzi rynku pojawiło się również zapotrzebowanie na firmy specjalizujące się w udzielaniu przedsiębiorcom różnego rodzaju pomocy związanej z wieloma dziedzinami prowadzenia własnej działalności. Wśród tych, które skupiają się na działaniach promocyjnych i marketingowych można wyróżnić:

  • agencje public relations
  • agencje social media
  • agencje reklamowe
  • agencja interaktywna

Agencje public relations i social media agencja skupiają się na podobnych kwestiach, jednak social media prowadzi działalność głównie w sieci, na portalach społecznościowych. Obie agencje zajmują się m.in. usprawnianiem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzeniem wizerunku firmy, radzeniem sobie z sytuacjami kryzysowymi. Agencje reklamowe zajmują się tworzeniem na zlecenie reklam, które wykorzystywane są w różnego typu mediach. Agencje interaktywne to typ agencji reklamowych zajmujący się promocją i marketingiem w sieci, kreowaniem pozytywnego wizerunku i pozycjonowaniem, nie są jednak nastawione na bezpośredni kontakt z klientami.

promocja w internecie

social media

Dodaj komentarz